Σάββατο, Ιουνίου 05, 2010

Registry TIPS and TRICKS

Στο συγκεκριμένο άρθρο έχουμε συγκεντρώσει μερικά registry tips που θα σας βοηθήσουν αρκετά.
 
Οποιαδήποτε αλλαγή κάνετε στη Registry χρειάζετε επανεκκίνηση για να δουλέψει σωστά...
 
Ωστόσο αν δεν γνωρίζετε πως να επαναφέρετε τον Υπολογιστή σας σε προηγούμενη κατάσταση, παρακάλουμε μην δοκιμάσετε να διορθώσετε την Registry του υπολογιστή σας.
 
Οι παρακάτω συμβουλές απαιτούν κάποια εμπειρία από εσάς. 
 
   
Επιταχύνετε τα Windows XP
 
Disable Paging Executive Files (Registry)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
"DisablePagingExecutive"=dword:00000001

Enable Large System Cache (Registry)  
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
"LargeSystemCache"=dword:00000001

Disable NTFS Last-Access TimeStamp (Registry)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem
"NtfsDisableLastAccessUpdate"=dword:00000001

Generally Speed Up NTFS (NOT COMPATIBLE WITH WIN9x/DOS Software)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem
"Win31FileSystem"=dword:00000000
"Win95TruncatedExtensions"=dword:00000001

Enable 48-Bit LBA for drives (Registry)

HKEY_LOCAL_MACHINE\CurrentControlSet\Services\Atapi\Parameters\
"EnableBigLba"=dword:00000001

Disable NETBIOS_Netcrawling (Registry)

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
"NoNetCrawling"=dword:00000001

Disable User Tracking (Registry)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\explorer
"NoInstrumentation"=dword:00000001
"NoRemoteRecursiveEvents"=dword:00000001

General FileBrowsing Speed-Up (Registry)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\stisvc
"Start"=dword:00000002

Αν για κάποιο λόγο δεν έχετε πρόσβαση στο Regedit το παρακάτω link θα σας βοηθήσει (XP, Windows 7):

http://rapidshare.com/files/395472911/enableregedit.zip


Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το TaskBar σας (XP):

http://rapidshare.com/files/395473400/xp_taskbar_desktop_fixall.zip


Αν θέλετε το Outlook να σας ενημερώνει συνεχώς για το αν έχετε email (XP):
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Preferences]
"MinToTray"=dword:00000001

Δεν εμφανίζετε ο TaskManager - η Διαχείριση Εργασιών;
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]

"DisableTaskMgr"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000
"**del.DisableTaskMgr"=" "

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system\]
"DisableTaskMgr"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"DisableCAD"=dword:00000000

Πως να αλλάξετε MAC Address απλά και εύκολα:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
NetworkAddress
Σε command prompt τρέξτε την εντολή "devcon" ή αν δεν την έχετε - κάντε "επιδιόρθωση" από την "Κατάσταση" -> Για προχωρημένους στην Τοπική Σύνδεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απενεργοποίηση TURBO-BOOST της CPU σε Laptop

  Η απενεργοποίηση του Turbo Boost σε επεξεργαστές Intel , σε σταθερούς υπολογιστές είναι εύκολο να γίνει όταν υπάρχει στο BIOS ... υπάρχου...