Τους τελευταίους μήνες συναντάμε πολλές φορές προβλήματα σε τηλεδιασκέψεις με πρωταγωνιστή φυσικά το WebEx και το Zoom.
Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο - πλέον - η ασφάλεια, η ασφάλεια όμως που προσφέρουν τυγχάνει δίκοπο μαχαίρι για όλους μας... και αυτό γιατί καμιά φορά απαιτεί θυσίες και κόπο....
Συνήθως το λάθος που παίρνουμε και δεν μπορούμε να διορθώσουμε με απλές επανεκκινήσεις είναι το παρακάτω:
Error: 'Your Webex Service Site Cannot be Accessed. Please Check the URL and Network Connection.'
Αν λοιπόν δεν μπορούμε για κάποιο λόγο να συνδεθούμε στο Webex ή στο Zoom - τα βήματα που έχουμε να κάνουμε είναι τα παρακάτω, όμως πριν απ' όλα επιβεβαιώστε ότι:
1) Έχετε κανονικά σύνδεση στο Internet - (κάντε ένα power-on/off το router για καλό και για κακό) - και τσεκάρετε στο google μια τυχαία αναζήτηση.
2) Συνδέονται άλλοι εκτός από εσάς κανονικά την στιγμή (στο meeting) που προσπαθείτε να μπείτε.
3) Ελέγξτε μήπως το πρόβλημα είναι γενικό - ή απλά δεν σας έχουν αποδεχθεί.
4) Μήπως το Antivirus Internet Security σας μπλοκάρει για κάποιον λόγο.
Τα βήματα που μπορεί να φέρουν την λύση είναι τα παρακάτω:
1) Ανοίξτε ένα "Command Prompt" ως διαχειριστής το προτιμότερο. Και εκτελέστε την παρακάτω εντολή: ipconfig /flushdns
2) Στον Internet Explorer (ναι καλα διαβάζετε).... Εργαλεία > Επιλογές Internet > Για προχωρημένους > Επαναφορά ρυθμίσεων για προχωρημένους / Επαναφορά
3) Πάλι στον Internet Explorer... Εργαλεία > Επιλογές Internet > Περιεχόμενο > Εκκαθάριση Cache SSL (ίσως το σημαντικότερο βήμα - γιατί έχει παρατηρηθεί πρόβλημα στο SSL Handshaking)
4) Επανεκκίνηση
Ένα καλό διαγνωστικό (σελίδα) για το webex είναι το παρακάτω:
https://mediatest.webex.com/#/main
Αν δεν καταφέρετε να συνδεθείτε - στην MAGMA έχουμε την Λύση... και όλα θα λυθούν αν καλέσετε στο 2321098888...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου